O nama

Magdalena Sablić

Magistra psihologije, DIR®Floortime™ terapeut,
Edukantica Gestalt psihoterapije u superviziji

Educirana sam za provedbu ADOS-2 opservacijskog protokola za dijagnostiku autizma uz dodatni trening za poboljšanje pouzdanosti, kao i za provedbu Wechslerovih testova inteligencije za djecu i odrasle (WISC-IV-HR i WAIS-IV-HR), vizuo-motoričkog testa (Bender-geštalt II), testova za procjenu ličnosti (PAI, Wartegg projektivni test) što vješto integriram u mišljenje psihologa. Vjerujem kako kvalitetna procjena pruža informacije o tome na što se fokusirati u tretmanu stoga se kontinuirano i dalje usavršavam na raznim drugim edukacijama (Procjena afektivne vezanosti, Primjena upitnika emocionalnih kompetentnosti i upitnika emocionalne regulacije i kontrole, Razvojna procjena djece dobi 0-6 godina…).

Završila sam edukaciju iz kriznih intervencija, korištenje asocijativnih karata u savjetodavnom radu i edukaciju iz terapeutske igre “Čarobna svjetiljka”. 

Imam veliko iskustvo u vođenju radionica za stručnjake i roditelje “lzrada socijalnih priča: poticanje socijalne komunikacije” i “Gašenje nepoželjnih ponašanja”.

Uz studiranje, volontirala u Domu za odgoj djece i mladeži te uživala u radu s djecom osnovnoškolske i srednjoškolske dobi gdje sam se zaljubila u rad s tom populacijom.