Savjetovanje po principima Gestalt psihoterapije i DIR®Floortime™ pristupa je dostupno uživo i online. Namijenjeno je pojedincima i roditeljima koji se nalaze pred izazovima ili traže odgovore na pitanja.
Kombinirajući različite pristupe, iskustvo i znanje, ali i različite tehnike, savjetovanje se može provesti online ili uživo. Učestalost dolazaka se dogovara u skladu s potrebama klijenta i mogućnostima.
“Mislio sam da sam slomljen i da me treba popraviti.
Nije istina!
Bio sam povrijeđen i trebao sam zacijeliti…
A to je potpuno drugačiji koncept.”
Floortime je vrlo učinkovit interventan pristup za djecu i adolescente s autizmom i drugim razvojnim poremećajima te različitim društvenim, emocionalnim i kognitivnim izazovima. Usluga je dostupna uživo, a po indikaciji i u dogovoru je istu moguće provesti u obiteljskom domu korisnika.
“All children have within them the potential to be great kids. It’s our job to create a great world where this potential can flourish.” – Stanley Greenspan, 2007.
Brojna su istraživanja dokazala da interaktivna iskustva mogu realno promijeniti fizičku strukturu mozga, a način na koji se djeca razvijaju umnogome ovisi o vrsti iskustava u koja su uključena. Floortime pruža metode koje svakom djetetu omogućavaju da se penje po stubama razvoja putem razvojnog pristupa koji ubuhvaća dijete na njegovom trenutnom stupnju funkcioniranja, radi s jedinstvenim osobinama njegova živčanog sustava i koristi intenzivna interaktivna iskustva kako bi mu omogućio da ovlada novim sposobnostima.
Konkretnije, pristup pomaže svakom djetetu u ovladavanju sa šest fundamentalnih razvojnih vještina na kojima se temelji naša inteligencija i nošenje s okolinom. Svladavanje svake od tih vještina predstavlja novi stupanj ili miljokaz razvoja. Postoji predrasuda kako je Floortime namijenjen samo za najmlađu djecu no opisani su razvojni miljokazi i za djecu školskog uzrasta, adolescente i odrasle osobe te tako postoji ukupno 16 razvojnih vještina.
Tri aspekta djetetova okruženja zajedno utječu na to koliko dobro ovladava tim funkcionalnom emocionalnim miljokazima. Prvo je djetetova biologija, neurološki potencijal ili izazovi koji podupiru ili ometaju njegovo funckioniranje. Drugo su djetetovi vlastiti interaktivni obrasci s roditeljima, odgojiteljima, terapeutima, učiteljima, rođacima i drugima. Treće su obrasci obitelji, kulture i šire okoline.
Dozvolite mi da vas i vaše dijete upoznam kako bih mu pomogla da se penje stubama razvoja.
Edukacije i konzultacije za stručnjake pomagačkih zanimanja, vrtiće, škole, sportske grupe, grupe roditelja su također dostupne uživo i online. Teme se pripremaju i obrađuju po dogovoru, ovisno o vašim potrebama i ciljevima.
Nudim teorijsku podlogu i edukativne smjernice iz područja psihologije, socio-emocionalnih poteškoća, razvojnih poremećaja, Floortime terapije koja je primjenjiva u vrtićima i školama… Pomažem vam pri izradi plana rada i ciljeva intervencija za dijete s izazovima ili u suradnji s vama izrađujem socijalnu priču kako bismo djetetu približili prihvatljiva ponašanja i ugasili ona nepoželjna. Cijena se određuje ovisno o vještinama koje želite usavršiti ili naučiti, satnici, broju polaznika…
USLUGA | TRAJANJE | CIJENA |
Savjetovanje | 45-60 minuta | 40 € |
Floortime susret | 45 minuta | 40 € |
Rad u malim grupama | 45-60 minuta | 30 € |
Inicijalni razgovor | 60-90 minuta | 60 € |
Odlazak u vrtić/školu | 60 minuta | 55 € + putni troškovi |
Pisano mišljenje o trenutnom statusu i ciljevima za roditelje djece koja su uključena u Floortime | 60-90 minuta | 40 € |
Obveznik nije u sustavu PDV-a, PDV nije obračunat temeljem čl. 90 st.1 i st.2 Zakona o PDV-u (Narodne novine br. 73/13) |